fläsk med löksås

åt vi igår. Gott gott. Idag blir det nog pannbiff, eller fisk, kan inte bestämma mig riktigt.. Fast det blev massa potatis över igår å det är ju gott med stekt potatis till pannbiff..
Funderar på om vi ska ta en sväng till älgarås när Alex kommer hem. Letex har ju utförsäljning. Kanske kan göra nåt fynd. Får se vad gubben tycker om den idén.
Hampus ligger å sover i sin säng nu, han sov där halva natten oxå. Somnade vid 20, vaknade vid 01 och sov hos mig till 05. sen sov han i sin säng till strax efter 07. Hoppas det går bättre inatt. Man sover lite bättre utan en bebis bredvid sig i sängen. Vi försöker få Alexander att sova i sin säng oxå.. Han har börjat komma över till våran säng på nätterna.. Köpte klistermärken i söndags, så varje morgon när han sovit hela natten i sin säng får han välja ett klistermärke å sätta i sin bok. Samma när vi äter, eftersom herrn kan sitta i 2 timmar å käka annars. Men det verkar funka med klistermärken iaf.
Nu ska jag väl fixa ordning mig ifall vi kan åka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0