vilken dag..

Och den är inte slut än... Har precis sköljt ur färgen ur håret, blev bra tror vi.. Har hunnit med en del idag, gick iof upp strax efter sju så det vore konstigt annars.. Gick till stallet vid halv åtta å släppte ut hästarna å mockade, gick hem och hämtade bilen å stack iväg för att hämta en höbal. Tillbaks till stallet och lastade av, hem, duscha och sen till mamma. Där lyckades vi få ihop 6 pajer med 3 olika innehåll, 2 cheesecake med passionsfrukt och klippte dessutom Alexander. Passade på att sätta han i badet hos mamma, så nu är en av 2 ungar ren.
Ska slänga ihop en kladdkaka med havregryn nu, tänkte kanske stryka lite kläder och måla mina naglar oxå, men det får nog vänta till imorrn ist. Behöver komma i säng snart.
Hade nog inte så mkt mer att tillägga, förutom detta som Alexander sa till mig när jag kom ut från badrummet med färg i huvudet: "Wow mamma! Du ser..... Men du ser... inte så snygg ut... Du är inte snygg mamma, faktiskt." Hm, nähä... :-) Men han tyckte att jag var snygg sen, när färgen var ursköljd. Hehe.


Nu blir det kaktillverkning!


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Hoppas ni har en fin och bra dag idag!



(Jag ska nog be Alexander berätta mer om allt, så kan jag skriva världens bästa bok!)

2009-02-28 @ 08:38:54
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: ida

håller med...han är ju hur cool som helst!

2009-02-28 @ 09:31:22
URL: http://boncysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0