uttråkad..

10 favoriter

Färg: brun, röd, svart
Mat: det mesta jag lagar till..
Band: Guns n roses
Film: vet inte
Bok: Håkan nesser, Michael Connelly
Sport: ridsport
Årstid: höst
Veckodag: fredag
Glassmak: klings jordgubb
Tid på dygnet: natt

9 för tillfället

Humör: glad
Smak: Choklad
Kläder: jeans, tröja, kofta, sockar
Bakgrund:
Nagellack: lila
Tid: 22.10
Omgivning: mitt kök..
Irritationsobjekt: hundens fjärtar..  

8 första

Bästa vän: Linda tror jag
Screen name:
Husdjur: katt
Piercing: öron
Förälskelse: kommer inte ihåg
Musik: hm
Bil: volvo 240
Kyss: ?

7 senaste:

Cigarett: 1½ år sen
Mat: köttgryta, ris, sallad, vitlöksbröd för några timmar sen
Dryck: vatten och te
Biltur: stallet
Kyss: hm
Spelad låt: nåt på radion
Tv-program: barnprogram..

6 har du nånsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: nja..
Blivit arresterad: nä
Badat naken: i badkar ja, i sjön nej
Varit med i tv: nä
Kysst någon du inte känner: jo

5 nej tack

Kläder: korsett
Mat: lever
Musik: jazz
Dryck: vitvin
personlighetsdrag: hm..

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Åt mat, duschade, sövde barn, drack te
Du kan höra just nu: maken, sonen, katterna, teven
Du inte kan leva utan: barnen, djuren, min familj, luft..
Du gör när du har tråkigt: datorn, sover, telefon, tv

3 personer:

Du kan berätta allt för: maken, mamma, vännerna
Du tycker om: min familj, mina djur, mina vänner
Du inte gillar: en viss veterinär, mitt ex och säkert nån mer

2 val:

Kaffe lr te: både och
Vår lr höst: höst för då fyller vi år


1 önskan:

har många men viktigaste är väl att vi förblir friska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0