Uppe med tuppen

Kanske inte riktigt men det känns så. Jag brukar ju inte vara uppe tidigt i vanliga fall. Har varit i stallet på morron å fodrat hästarna, och gjort en snöängel.. Det var kallt, men den blev fin!

Funderade på om jag skulle krypa ner i sängen igen, eller göra en kopp te å sätta mig vid datorn en stund, tebegäret vann.. Fattar inte vad det är med te som gör att jag bara måste ha? När te t om lokar mer än min varma, sköna säng, då är det nåt skumt...

Nä, nu ska jag kolla igenom MT (på nätet såklart), sen ska jag mata min lillkille som ligger å babblar i sängen för tillfället.

Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Jag råkade visst ta en bild på ängeln.

Och sen råkade jag visst lägga upp den på bloggen...

2009-02-05 @ 13:20:39
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej



Tänkte titta ut en sväng i morgon (fredag) och se om ni är hemma det blir på eftermiddagen

2009-02-05 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0