tidningen

Idag var artikeln med. Bra skrivet, och ganska intressant att se vad herr veterinär sagt..

Har äntligen fått igång min telefon oxå, kan skicka mms! Ska lära migg mmsblogga nu bara..

Slänger in 2 bilder iaf:






Första bilden var ett försök till julkort, men både barn och kamera strejkade efter första bilden.. Sen glömde vi bort att kolla om det blev nån bra bild så den blev framkallad i veckan. Men bättre sent än alddrig!
Andra är ju då på min nya frisyr.. Kort, ovant men jag är nöjd  och tycker att det är snyggt!


Nu ska jag och Hampus vila lite.

Kommentarer
Postat av: Anni

Snyggt det blev med håret!Du passade verkligen i den frisyren.

2009-02-26 @ 09:06:24
URL: http://missannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0