Tack Hanna!!

Dagens skratt, underbart!  :-D

Dagen har varit helt okej, förutom att mina handleder värker så jag börjar tjuta snart.. Men jag ska ta en varm dusch så fort jag bloggat klart och matat djur. Ska till sjukhuset och kolla Alex hals imorrn, upp tidigt imorrn så det är väl lika bra att krypa ner i sängen tidigt idag.

E var här förut och testade på att vara barnvakt. Det gick jättebra, jag vågade tom lämna de en stund för att ta in hästarna. Fast P var ju på övervåningen så helt själva var de ju inte.. Alex hade jättekul iaf, han började gråta när hon skulle åka hem... Söt han är!

Nu orkar jag faktiskt inte skriva nåt mer, värker för mkt...


Återkommer imorrn.

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Idag kommer jag tjata på dig om att ringa till läkaren eller att gå till en kiropraktor. Jag är helt övertygad om att du kan bli värkfri (och inte botad med värktabletter då).



Eller så får du börja äta arnika och/eller nypon och/eller nässle-te.

Jag vet hur det är att ha ont...

2009-02-10 @ 11:19:52
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: HaNNa

Och du! Jag bjuder på skrattet! Det förlänger livet, så länge man inte slår i huvet i isen! =)

2009-02-10 @ 11:21:12
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0