Svårsövda

Hampus lyckades jag söva vid halv nio, sen vaknade han igen vid kvart över.. Lite amning och en flaska välling så sov han igen vid kvart i tio. Alexander somnade för tio minuter sen.. Kvällarna är verkligen inte roliga nu för tiden, hoppas det blir bättre när han börjar dagis igen.

Var ute å red en runda i skogen idag, Mysigt men kallt.. Scottys polare Lotta och hennes matte var med. Lotta är cool.. :-)
När jag kome hem stod p redo att sticka iväg till coop bygg, men han fick snällt vänta på mig och barnen. Behövde handla lite som jag lyckades glömma sist. Hade t o m varit duktig och skrivit en lapp, så nu fick hem det som var slut och inte massa onödigt. Duktig jag!

Kommande veckan kan bli jobbig känner jag.. Ska klippa mig på tisdag, måste handla och göra pajer och tårtor till dopet, hinna fixa stallet + att jag har en extra häst några dagar att mocka åt.. Men men, det löser sig det oxå.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag kryper ner i sängen.


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0