sovit gott!

Hampus har sovit ganska bra inatt, från 21 till 02, då åt han lite sen somnade han i sin säng igen. Vid 05 vaknade jag med ett ryck å undrade varför inte Hampus vaknat, han brukar äta vid halv. Låg vaken en stund och efter 5 min så vaknade Hampus oxå. Sen var han klarvaken.... Ville inte sova i sin säng, så han fick sova hos mig resten av natten.

Får se vad som händer idag, besök kanske??
Nua ska jag äta upp min frukost iaf.


Såsen:

1 dl majonnäs
½ dl matlagningsgrädde
½-1 dl creme fraiche
ca 2 msk senap
ca 1 msk sirap
1 msk finhackad lök
salladskrydda
aromat
persilja

Rör ihop allt i en skål, krydda och smaka av. Har absolut ingen aning om hur mkt kryddor jag använder, man får prova sig fram å ta lite i taget. Måtten är bara på ett ungefär, det kanske kan behövas lite mer av något.


Nepp, tror att det är någon som behöver sova en stund innan lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0