söndag

Sovit dåligt som vanligt.. Förutom att sitta här så håller jag på å steker blodpudding till Alexander och kokar potatis till Hampus. Lillkillen sover i vagnen, Alex leker på rummet. P håller som vanligt på uppe..

Måste ringa om silage oxå, han svarade inte igår sen glömde jag bort å ringa igen. Se om vi kan hämta imorrn kanske. Ska ringa S oxå om numret till hovslagaren, funkade inte med han som verkade de sist. Hovarna blev förjävliga, var tvungen att sätta skor på O å det har han aldrig behövt förut..


"Plodpluddlingen" e snart klar, ska väl koka lite nudlar lr nåt till mig..


Kommentarer
Postat av: smithi

Jo det är skönt att ha fyllt kylskåpet. Men idag behöver jag inte laga någon mat ska till M&M och äta :). nu ska jag hämta in ved. ha det gött.

smithi

2009-02-01 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0