rockring

Det ville min son ha av min mor. Hon var i örebro igår å frågade Alexander om han ville ha nåt, ja en sån där ring som man har runt magen å gör så här med, svarade han samtidigt som han gjorde nån slags juckande rörelse..
Så hon köpte det, en blinkande sak. Och nu är Alexander jättearg på sin rockring för han kan inte få den att snurra runt magen hur mkt han än försöker. Hihi.

Han är ganska rolig min son.. Vet inte var han får allt ifrån, lr jo d vet jag nog kanske.. Mkt kommer från tv, resten är väl från oss då.. I lördags var han med P å rev på övervåningen. Då lät det så här:

A liggandes på golvet: pappa, tänker du på samma sak som jag?
P: Vet inte, vad tänker du på?
A: Att vi måste riva här!
P: Hm, a det har du faktiskt rätt i!

Det roliga var att det faktiskt måste rivas där på riktigt, blivande byggherre kanske?!

Nu ska A i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0