ovälkommen nattgäst

Var på väg upp inatt för att skriva ett inlägg om min ovälkomna besökare, men tillslut segrade sömnen. Det inlägget hade väl låtit ungefär såhär: "svordom, svordom, svordom, ångestsvordom, svordom..

PANIKÅNGEST. Jag är mer rädd för ångesten än vad jag är för nåt annat. FAN försvinn härifrån! Jag har inte tid eller lust att lägga min tid på massa onödiga ångestattacker. Jag har annat att göra. Inatt ska jag mota bort den innan den hinner börja jävlas. Jag har vunnit över ångesten förut, jag ska klara det igen.

Nu ska jag läsa tidningen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Hoppas ångersten är borta nu. Vi hade skit kul i lördags. var hemma efter två. nu kom mina jobbarkompisar. kram.

2009-02-09 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0