massa nytt

Ny frisyr och ny mobil. Håret är......kort. Jättekort. Kommer ta ett tag att vänja sig. Men jag är nöjd iaf. Mobilen är jag oxå nöjd med, om jag bara kunde få den att skicka å ta emot bildmeddelanden.. Har tagit hem inställningarna men det vill inte funka.. :-( Får väl ringa de imorrn. En Eriksson C905 är det, älskar kameran i af!

Imorrn blir en stressig dag. Upp vid sju, ner å fodra hästarna. Hem, upp med barn, äta frukost. Tillbax till stallet vid åtta, släppa ut hästarn å hem igen. Köra Alexander till dagis, sen hem och städa lite. Vid elva ner till stallet igen, mocka och lunchfodra. Hämta Alexander strax efter tolv. Vid tvåtiden får jag besök, sen efter det är det nog lugnt resten av dagen.. Om jag hinner mocka alla boxar vid lunchen då, annars måste jag till stallet en fjärde gång. Dessutom har jag kvällsfodringen oxå.. Tur att vi bor nära.

Nepp, andra muggen med te är slut. Nu blir det sängen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Får ju lite dåligt samvete för att jag lämnar dig med alla lunchfodringar...

2009-02-25 @ 00:41:56
Postat av: Stina

Har du testat om det går att ringa med telefonen?? ;) Jag har inte testat meddelanden på min.. Får jag nog göra sen..

2009-02-25 @ 05:53:53
Postat av: martina

Stina: Den funkar att ringa med! :-D Hanna: Lunchen är det minst jobbiga.. Det är ju mest skoj! :-D

2009-02-25 @ 09:33:54
Postat av: HaNNa

DU! Har du testat att MMS bilder till din blogg än? =)

2009-02-25 @ 22:08:49
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0