Kom på lite till

Alexander såklart..

Jag står i köket och skalar potatis, A står bredvid mig. Efter en stunds tystnad säger han: Men mamma, du ser inte så gammal ut faktiskt. Öh, tack, eller vad säger man? Efter ytterliggare nån minut: Mamma, du är faktiskt snygg!
Å där bröt jag ut i asgarv..

En till: Hade fått hem mina nya gardiner till köket. Ropade på A när jag satt upp de. När han kom ut i köket stannade han, blev tyst en stund och sa efter en stund: Oj, wow! Vad vackra de är! Precis vad man väntar sig att en 3åring ska säga eller?!



Nu ska jag dricka upp mitt te å läsa klart tidningen.

Förresten, Hampus har sovit i sin säng, HELA natten!! :-)

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Titta vad jag hitta!



Skoj!



Skönt att du får sova nu! =)

2009-02-03 @ 13:35:04
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Anni

Barn kommer verkligen med chokande kommentarer =) Så sött!!! Visste inte att du hade blogg.. Men det var en lite fågel som viskade om detta i mitt öra =)

Nu har jag ju nånstans att svara på dina kommentarer på... =)

2009-02-04 @ 20:06:42
URL: http://missannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0