Kaffe

Hm, nickel i kaffe.. Om man som jag inte tål nickel då, ska man behöva sluta dricka kaffe då? Eller räcker det att köpa de dyrare märkena som inte innehåller så mkt nickel? Fan vad allt ska jävlas och krångla hela tiden.. Orkar fan inte med nånting snart, undrar om det vänder nån gång? Idag är en sån där dag som jag skulle vilja sticka iväg till stallet och bara sitta hos hästarna å gråta tills det känns bättre, men det går inte för de andra hästarna i hagen skulle inte låta mig vara i fred åsså skulle nog de andra i stallet undra om jag satt där å tjöt.. Gick ju bra när mina hästar bodde själva.
Jaja, det som inte dödar härdar... Eller?


Har inte en enda värktablett kvar hemma, skitbra verkligen när man knappt kan röra sig.. Ska ta en liten promenad till stallet vid 4, måste prata lite med en där. Och så måste jag skriva på tavlan, för 3e gången, om Scottys svansrem på stalltäcket. Denna gången ska jag testa att skriva deras namn över, men jag tvivlar ju på att det skulle hjälpa.. Suck.


Nä, nu ska jag sluta sprida negativ energi här.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0