jo men visst

Orka. Nä.. Blir så trött, tycker att det är lite jobbigt faktiskt.. Men det är inte mina bekymmer. Inte alls faktiskt. Men för det så kan jag ju få tycka att det är lite jobbigt. Eller? Jaja.. Deras problem. Synd bara att djuren ska behöva lida för att människorna inte kan tänka..


Haft besök här nästan hela dagen. Trevligt. Förutom att vissa är mer morgonpigga än jag.. Hm.Ätit goda piroger, frallor, druckit te, ätit chokladsockerkaka å varit i stallet en sväng.

Nu blir det snart sängen. Fodra hästar imorrn, sen stan en sväng. Sen blir det väl det vanliga, datorn å stallet..

Natti


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Stallet EN sväng? Jag får det till flera svängar... =D

2009-02-19 @ 23:02:41
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: HaNNa

Ang det andra: vi får väl helt enkelt försöka att lära oss hur man ignorerar, blundar och inte bryr sig...

2009-02-19 @ 23:03:22
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0