höll på å glömma...

Läkaren ringde idag, allergitestet var negativt. De är inte allergiska! Skönt! Jag trodde inte det heller, men lite nervöst har det varit att vänta på resultatet ändå. Tänk om de skulle varit det, vad skulle jag gjort då? Gjort mig av med djuren såklart enligt alla andra, men det är inte så bara för mig. Gamlekissarna är 11 år i år, vem vill ha en så gammal katt? Å förresten ger jag inte bort mina djur hur som helst, så det hade blivit jävligt jobbigt.. Men nu slapp jag ju det problemet!

Nästa gång de är sjuka å hostar ska jag ringa vc igen, hon ville lyssna på de ordentligt då. Förhoppningsvis kan vi få bättre mediciner då så att det blir lättare för både barnen och oss.

Sen ringde även fotografen på kss idag, så på onsdag ska vi dit och fotografera Hampus huvud. Skönt att det händer nåt. Sen är det bara att vänta på vad plastikkirurgerna på sahlgrenska säger.
På tisdag ska vi till öron-näsa-hals med Alexander, kanske blir operation för honom.. Fy vad jobbigt, för mig alltså.. Tror de får söva mig oxå då...


Blir mkt sjukhus ett tag, men men.

Nu vaknade Hampus, han vill förmodligen ha käk..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0