helvete

Blev ingen pulkaåkning, vi hann 3 km innan P som åkte i volvon fick bromsa för djur på vägen, och jag bakom i audin med solen i ögonen körde på honom..
Blev en rätt bra smäll, barnen började skrika å jag fick panik. Fick ut ungarna å ringde 112, så efter ca 20 min kom det 2 ambulanser, 2 brandbilar, 1 räddningsbil och bärgare.. Jag och barnen åkte med i ambulansen till jouren och p fixade undan bilarna. Nu är vi hemma igen och alla mår bra, jag ska in å röntga min hand imorrn bara.

Nu känner jag att det är färdigbloggat för idag..

Kram

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad skönt att ni klarade er så bra ändå, hörde om olyckan på visningen ringde till Peter på vägen hem och sa att det hade krockat en familj med två små barn i Ekby och sa hoppas att det inte är Martina och Pirre. Krya på er och ta hand om er.

2009-02-15 @ 20:26:08
Postat av: HaNNa

Jag sitter och väntar på nästa smäll, för nu när vi även har/haft stopp i avloppet i köket, så kan jag ju inte göra annat...eller?



Tycker dock att det räcker nu. Nu får det fan vara nog.

2009-02-15 @ 21:10:43
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Anni

Fy,men skönt att ni klarade er. Man vet tyvärr aldrig när olyckan är framme,finns dock människor som inte har förstått det där med barn och säkerhet. Mina barn kommer nog va äldst i stan när dom får sitta framåtvända. Ta hand om er och hoppas det går över i kroppen!

2009-02-15 @ 22:01:49
URL: http://missannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0