då var det kväll igen..

Hade tänkt duscha å krypa ner i sängen å försöka få Hampus att somna, men medans jag duschade så hade P lyckats söva honom. Så då kan jag väl lika gärna skriva några rader.
Är klar med inbjudningskorten till dopet, ska bara ha kuvert å frimärken sen ska de skickas iväg.

Började fundera på dukningen förut, nu kommer jag inte kunna släppa det förrän jag bestämt mig..
Är inne på att ha: Mörklila duk, ljust lila/grå servietter, lila tulpaner och lila och gråa blockljus i olika storlekar på fat. Färgtema grå/lila om nån undrar... :-) Ska väl fundera ett tag till innan jag bestämmer mig helt. Om nån vet vart det finns färgade (lila) pappersdukar blir jag glad!

Hade skrivit massa mer men mitt jävla mobila bredband la av som vanligt så bara hälften fanns kvar när jag loggat in igen..

Iaf, tack Hanna för mockningen, jättesnällt!

Kvällens middag: hemmagjorda fiskpinnar, kokt potatis, kall sås och ärtor. Såsrecept kan jag skriva imorrn om nån e intresserad.

Nu blir det sängen för mig.


Therese, hoppas allt gick bra i Lund.


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Vi vill väldigt gärna ha såsreceptet!



Och du har ju mockat åt mig förut, så inga problem att snabbmocka åt dig idag. =)

2009-02-03 @ 22:40:54
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Sussi

Kolla på Karlsson dom har haft det förut.

2009-02-04 @ 13:05:02
URL: http://hastochdjurvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0