retfeber i halsen

Satt och pratade med svärmor igår, jag talade om att Alex fått en hostattack kvällen innan. Sa att jag oxå haft rethosta ett tag, att det är olidligt jobbigt. Efter en stund säger Alexander: Mamma, det är bara för att jag hade retfeber i halsen igår, det är därför jag hostade.. Gissa om vi skrattade.. :-)

Var jättesnurrig i huvudet igår, fick lägga mig på golvet en stund. Säkert blodtrycket igen. Eller blodvärdet kanske. Ska till bm om en månad, får försöka stå ut tills dess. Blir det värre ringer jag och ber om en tidigare tid.

Måste ta och äta lite nu, annars svimmar jag väl för det..

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Blodpudding, leverlåda och torkade brännässlor!

2009-08-08 @ 13:36:12
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0