ny vagn

Fick tag på en sån emmaljunga jag ville ha, begagnad på blocket. Jättefint skick, en mjuklift var det med oxå. Gav 4000 för den, så nu sparade jag ju 3000 eftersom jag slipper köpa en ny vagn. Har även fått en äldre vagn som jag ska ha till stallet, inga svängbara framhjul på den men det är ju inte så många svängar på väg dit som tur är.
Nu kan jag ist ta de ev pengar jag får i present och köpa en manduca, sen kan jag ju försöka spara en del så jag har till en bilstol. Det brukar ju bli lite rea på såna vid jul, kan ju hoppas att jag får tag på en billig då. Får bli en britax till, maxvikt 25 kg i de. 

På torsdag ska jag iväg till Skövde och köpa skor till mig och ungarna! Mamma åker med, hon skulle till kss på em så då passar jag och barnen på att hälsa på svärmor. 

Och imorrn, då ska jag ut och rida! Det var jättelängesen jag red nu, ska bli underbart! Får bli en liten runda i skogen, tar med en påse ifall det är gott om de gula. :-) Längtar!

Nu är det dax för mitt kvällste, får nog äta upp den sista kakan oxå innan den blir gammal.. 


Sen blir det sängen. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0