plötsligt händer det...

Hade en jävla huvudvärk igårkväll, trodde den skulle släppa inatt men inte. Hade inga alvedon heller, så det var bara att bita ihop och stå ut. Tyvärr så hjälpte det inte att vila, det blev bara värre och värre, så vid 3tiden gick jag upp och tog av barnens alvedon. Då släppte det såpass att  jag kunde somna till en stund. Sen vaknade jag vid fem av att det bankade i skallen igen... Slutade med att P fick gå upp vid åtta med barnen så att jag fick försöka sova en stund, klev upp strax efter elva. Hade fortfarande ont, så min snälla mor kom hit med alvedon och tog med sig Alexander hem så kunde jag vila en stund när Hampus sov middag. Nu har den värsta värken släppt, ska snart ta 2 tabletter till. 

Ska ta upp och tina lite köttfärs nu, blir chili con carne ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0