blir så trött.....

Visst att huset måste bli klart, men man kanske kan offra nån timme om dagen och umgås med sina barn? Tror inte att huset rasar för det. Dessutom är jag så jävla trött på att aldrig kunna göra nåt själv, vad jag är hittar på så har jag 2 barn med mig. Om man har ett vanligt jobb har man rätt till raster och semester, men är man hemma med barn ska man tydligen vara tillgänglig 24/7 alla dagar.. Sen har folk mage att klaga på att jag är trött och grinig och aldrig gör något. Konstigt. Låt mig ta ledigt nån gång då, låt mig va i stallet 4 timmar utan att ringa och tjata, låt mig åka till stan alldeles själv nån gång. Jag är en bra mamma, men jag behöver få vara ledig och ha egna intressen för att kunna fortsätta vara en bra mamma. Jag vill ha semester från mitt liv. Nu.


Behöver väl knappast skriva vad jag gjort idag........ Känner mig mer som en barnflicka/hushållerska än som mamma/fru. Dessutom har jag haft fruktansvärd huvudvärk hela dagen, och min ångest och depression börjar krypa närmare. Blä.

Gnällinlägg, men var tvungen att få ut det.


Skit samma, nu går jag och lägger mig. Jobbar ju imorrn igen. Från 8-21 utan rast. Det ni.

Kommentarer
Postat av: HaNNa

Jag håller med dig. Du har all rätt till egentid.

Och mina erbjudanden står kvar, även i höst, om du vill, om barnen vill, om ni vågar. (fniss)



Hoppas du kunde sova. Kram

2009-08-15 @ 23:11:30
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0