trött

Har vart som en zombie hela dagen.. Astrött. Kom ju hem från sista stallrundan strax efter 12 inatt, sen kunde jag ju inte somna direkt. Vid tre vaknade jag av en bil utanför, var grannarna som kom hem med taxi. Vid fyratiden vaknade Hampus och skrek, var skitarg så fort jag la honom ner. Tillslut gick P och fixade mat till honom, då somnade han. Sen vaknade jag halv sex igen, sommnade om en stund och gick upp kvart över sju.... Dessutom har jag haft jobbig rethosta halva natten.

Sov en stund när Hampus sov på em, fast det var inte många minuter. Var ute och begravde kaninen förut oxå.. Usch vad jobbigt det är när djuren blir dåliga och måste tas bort... Men man får tänka på deras bästa, hon blev jättetunn och slö på bara några dagar, då är det bättre att hon fick somna in.


Nä, ska faktiskt ta och krypa ner i sängen snart, mata djur och duscha först bara.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0