tjat

Alexander satt i soffan och åt en macka förut. Precis när jag var på väg ut i hallen för att gå ut och hänga tvätt ropade han att han ville ha mer mjölk. Skynda dig hit då, svarade jag. Han kom inte direkt, så jag ropade igen att han skulle skynda sig. Då hörde jag en jättesuck från honom, sen sa han: Du bara tjatar och tjatar..... Hm, ok. Sötis.


Kryddpartyt var bra, blev ju inte så många så det blev mkt att provsmaka. Beställde faktiskt bara 2 grejer, och de ska jag dela med mamma dessutom.
Imorrn ska alex till dagis, ska passa på att åka till willys då tänkte jag.
Sen blir det väl stallet och hem å käka lunch innan han ska hämtas igen.


Nu är det dax för sängen.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej



Hur går det med det som du skulle starta i partyväg.



Barn är härliga när dessa kommentarer kommer från deras mun.



Kram till barnen från mig

2009-04-20 @ 13:31:26
URL: http://www.bellaochputte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0