Sovit!

Hampus somnade vid 9, gav honom ersättning när jag la mig vid 11. Han vaknade 2 ggr inatt, ena gången somnade han om när jag gav honom nappen, andra gången gav jag honom vatten som jag hade i en nappflaska vid sängen och då somnade han om igen. Jag har alltså inte behövt gå upp flera gånger inatt för att fixa mat! Dessutom sov han ända till halv 8 idag, helt underbart kan jag tala om!

Idag ska min lilla tjockisponny få ett vårbad. Mycket behövligt, han är skitig under all sin tjocka päls. Förhoppningsvis lossnar en del av pälsen samtidigt. Funderar på om jag ska ta med Mozart oxå, men jag tror nästan att jag väntar med honom tills det inte finns så mkt lera kvar ute.. En ren Mozart är inte ren så länge när det finns lera ute...

Nu ska jag ta en kopp kaffe å glo på tv innan Hampus vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0