Höga berg å djupa dalar

Å jag är allra längst ner i den djupa dalen känns det som.... Åker jag längre ner så drunknar jag väl. Men vem bryr sig? Ingen förmodligen, känns det som. Hatar det mesta nu känns det som, förutom vissa ljuspunkter som livar upp mitt annars så värdelösa liv. Djur, barn och vänner tex. Är glad att ni finns, jag hade inte funnits annars.. Vårdepression kanske? Hoppas det, då går det väl över så småningom. Fram tills dess fortsätter jag mitt värdelösa, tråkiga liv...


Nu ska jag klä på ungarna, ska åka å köpa massa godis.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag lovar att sy kläder till sonny på söndag och skicka en bild för att göra ditt liv lite roligare! Eller så kommer du hit så dricker vi öl, syr kläder till Sonny och så får du se själv... Fast imorn kväll då kanske.. Söndag är väl ingen höjdare att dricka öl på... DÅ lär du bli glad och få ett lite mer intressant liv iaf! Hehe... Ring om det är nåt.. Om du har svårt att sova tex.. ;)

Kram!

2009-04-03 @ 18:04:24
Postat av: HaNNa

Jag skulle bli ledsen om du druknade.



Det vänder snart. hoppas



Kram

2009-04-03 @ 19:47:00
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men raring....jag älskar dig!Och det är bara ringa om du vill ha sällskap. Det kan kännas bättre ibland..!

2009-04-03 @ 19:59:58
URL: http://bouncysunshine.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-03 @ 20:03:05
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0