snor å hosta

Nu har Hampus åkt på förkylning oxå, inte helt oväntat kanske.. Stackarn e helt igentäppt och hostar. Ger honom koksalt på dagen å nezeril på kvällen. Inatt vaknade han vid fyra som vanligt, men han var så snörvlig så vi gick upp. Gick in å la oss vid fem igen, han var lite bättre då.

Skrev ju igår att jag inte visste vad vi skulle äta, det blev hemmagjorda fiskpinnar med kokt potatis och en kall sås. I såsen hade jag: creme fraische, majonnäs, senap, sirap, finhackad lök, persilja, aromat, italiensk salladskrydda och lite salt. Jättegod till stekt fisk.

Idag på dan stekte jag pannkaka, sen gjorde jag crepes med skinka och champinjoner till mig & Pierre. Alexander åt pannkaka med hallonsylt. Ikväll blev det paj, gjorde en kebabpaj och en tacopaj och sallad till.


Imorrn blir det upp tidigt... Måste till stallet på fm och sen ska vi in till julskyltningen på dan. Ska väl försöka komma iväg vid tolv.

Jag är skittrött, ska nog försöka sova nu..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0