Ny vecka

Då var det måndag igen, tiden springer iväg.. Imorrn är lillkillen redan 7 veckor, det går undan. Förra veckan vägde han 5250g, ska in nästa vecka igen å väga. Ska även träffa läkaren då, 2månaderskontroll. Han ska kolla Alexanders hals oxå, se om det behöver opereras. Hoppas han slipper det..

Väntar på att klockan ska bli halv tolv, ska hämta Alex på dagis och sen åka till mamma och kolla barnkläder. Sen blir det väl stallet och hem å göra ingenting..

Min rygg tar livet av mig snart... Det strålar ut i högerarmen oxå, har typ ingen kraft kvar i den. Skitjobbigt.

Nu ska jag stoppa mina linser å göra klart så att vi kan åka om en stund.


ha en trevlig måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0