Jävla bredband

Fan, hade skrivit ett inlägg förut så la bredbandet av så allt försvann... Mobilt skit.
Aja, orkar inte skriva om allt, så det får bli en kort sammanfattning..

Har varit en slö dag, har varit i stallet annars har jag inte gjort så mkt. Klev ur sängen vid elva..

Middagen idag bestod av grynkorv, potatis, senapssås och broccoli. Gott var det.
Imorrn blir det stekt potatis och antagligen nån slags baconröra, har potatis och senapssås kvar. Måste ju ta tillvara på resterna.. :-)

Gjorde häxgodis förut, det är så gott! Hade inga småformar hemma så jag tog bullformar, satte i mig 3 st efter maten.
Är lite lätt illamående nu..


Nu ska jag fortsätta leta frisyrer på nätet, ska ju klippa mig på fredag.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0