jahaja

Missade  nog att blogga igår.. Hade väl annat för mig eller nåt.

Klippte mig igår, kort i bak och längre i fram och på sidorna. Blev skitsnyggt,  jag är jättenöjd. Tar lite längre tid på morron nu bara.. Åkte på kalas direkt efter frissan, var vrålhungrig så jag vräkte i mig massa tårta. Nyttigt..

Kom hem vid halv åtta, gjorde ordning klyftpotatis, kotlett och bea. Snabbmat.. På dan igår åt vi blodpudding och lingonsylt.

Idag har vi varit hos min mormor och fikat. Var tvungen att fixa nånting att äta snabbt innan vi skulle åka, så jag skar falukorv i bitar och stekte. När det fått färg hällde jag på lite creme fraiche och grädde. Kryddade med mexikansk, buljong och peppar. Till det hade jag bulgur.

Har hunnit med att städa alla burar och klippt klorna på marsvinen idag. Det behövdes.. Ska ta kaninens klor imorrn.

Nu ikväll åt vi dillkött och kokt potatis. Kokta morötter och broccoli till. Gott!


Nu ska jag försöka få bebis att sova, ska släppa ut hästarna vid sex imorrn..



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0