är ingen bloggare men...

Eftersom alla andra har en så ska väl inte jag vara sämre.
Idag har jag varit i stallet och mockat, annars har det inte hänt nånting av intresse. Sov till 9, gick upp å käkade gröt å mackor. Sen har jag väl ammat en del.. Större delen av mina dagar ägnas åt det. Men det är mysigt så jag ska inte klaga.
Alexander funkade det inte alls med amningen, så det är rätt skönt att det funkar så bra nu.

Väntar på min mor nu, ska med henne å hämta min bil. Lillebror fixade vinterdäck igår. Lite smånervöst att köra med sommardäck nu.. Det är bra med en bror som jobbar på bilia.

Funderar på vad det ska bli för mat ikväll, mor hade köpt minutbiffar till oss, får nog bli det och klyftpotatis. Nån slags sås blir det väl oxå, ska bara komma på vad.. Å grönsaker såklart, ska göra pizzasallad sen.

Dax att slänga fram tutten igen.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0