ont som fan

Har fått mjölkstockning, för d som aldrig haft det kan jag tala om att det gör ont! Känns som om nån använt mitt bröst som en boxningssäck.. Fick dessutom feber igårkväll, hade närmare 40 grader inatt. Ingen höjdare det heller, särskilt inte när man har en liten som vill äta emellanåt på nätterna. Pierre var ute med jobbet igår, julbord, skulle komma hem runt tio. Klockan 3 kom han hem.. Undrar om det är typiskt karlar att inte kunna höra av sig å tala om att man blir sen. Hur svårt kan det va lixom? Menmen, hoppas han mår som han förtjänar idag. Det var luciatåg i byn idag, vickan red Scotty. Han har helt missat att han är 18 år, betedde sig mer som en unghäst. Stegrade å höll på.. Knäppis. Min mor ringde nu, hon hade råkat göra alldeles för mkt potatisgratäng, ska försöka få karln att åka ditt å hämta. Slipper jag göra mat idag, gött. Nu ska jag ta en varm dusch, försöka få igång mitt stockade bröst.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0