längtar..

Idag kom vi upp i nåt så när bra tid, fast då ville ju inte Alex till dagis.. Han grät å va jätteledsen så jag ringde dagis och frågade hur jag skulle göra, de tyckte att jag skulle komma med honom ändå. Så efter lite övertalning gick han med på att åka dit, en halvtimme sena blev vi.. Ungar. Tänkte vila medans han va på dagis men det hade Hampus ingen lust med.. Han skulle sitta i mitt knä, inte ligga ner i sängen. Blev ingen vila med andra ord. Efter dagis åkte vi till willys, hem å packa upp, mata barn, sen kom mamma och passade barna medans jag gick till stallet. Hon var snäll å skalade potatis när jag var borta, så när jag kom hem gjorde jag köttfärsbiffar (köttfärs, ägg, ströbröd, creme fraiche, persilja, vitlök, salt, pepparmix, lök) och sås (mjölk, mjök, matlagningsgrädde, creme fraiche, buljong, persilja, vitlök, vitpeppar). Jättegott var det, hade broccoli till oxå. Imorrn ska jag köra Alex till dagis på morron, sen ska jag till karlssons en sväng. Vid tre ska jag hämta hö åt en tjej i stallet, sen ska jag inte göra nåt efter det.. Nu sover äntligen båda mina pojkar, Alexander var inget trött och Hampus har nog haft lite magknip.. Ska väl ta å sova jag oxå, somnade klockan tre inatt. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0