en underbar lördag!

Hampus somnade vid elva igårkväll, och sov ända till klockan sju! Ganska gött å få sova lite längre än till fyra. Vi var på kalas igår, kom hem vid nio så det var väl därför han sov länge. Idag kom svärmor vid elva, Hon hade med sig lussekatter. Första lussekatten i år, jättegott! Hon hjälpte mig att sy upp mina nya gardiner. Fick ju åka å köpa nya julgardiner, mina gamla är förmoligen på soptippen.. Sen åkte jag till stallet å Pierre på bandy, farmor va barnvakt. Var ute å red i knappt en timme, skrittade mest men tog en kort trav i skogen. Har inte ridit på jättelänge pga hans ryggonda å min graviditet, det var helt underbart att äntligen komma ut lite. Har mockat och gjort klart allt så jag ska bara ner å fodra ikväll. Funderar på vad vi ska äta idag.. Igår blev det pasta med baconsås, snabblagad mat eftersom vi skulle iväg. Potatit blir det iaf idag, ev kyckling men de andra ville nog inte ha det.. Aja, får se vad jag hittar på. Kaffedax nu, ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj! Nu har du chansen att säga precis vad du tycker om förra årets Idolvinnare Marie Picasso. Spana in mitt senaste inlägg.



http://mariiepicasso.blogg.se/

2008-12-06 @ 16:41:11
URL: http://mariiepicasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0