ännu en tråkig dag..

Försov oss i morse, vaknade kvart över åtta å Alex ska va på dagis halv nio.. Hoppade upp å väckte Alex, klädde på honom å gjorde frukost. Sen klädde jag på mig å Hampus fort som fan. Ut till bilen å då startade inte den såklart.. Har ju volvon hemma oxå men orkade inte flytta över Alexanders stol. Provade starta några gånger och tillslut hoppade den igång. Kom till dagis fem över nio, inte så sena ändå. Åkte hem å la mig på soffan, skittrött eftersom Hampus inte sovit så mkt inatt. Kvart i ett kom mamma å Alexander, jag passade på att sticka ner till stallet medan hon passade barnen. Alexander la sig kl sju å somnade efter 10 min idag, han va nog riktigt trött. Hampus ligger å sover på min säng, väntar på att han ska vakna så jag kan byta blöjan å ta på pyamas. Såg på unga mammor förut, vilka puckon en del är... Ska inte se på det eg, bara stör mig, men kan inte låta bli att kolla ändå. Nu var det jobbigt att skriva, har en bebis i knät! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0