Ambulansresa

Hampus hostade så att att han knappt fick luft igår, ringde sjukvårdsrådgivningen och hon kopplade mig till 112.
Det var ingen fara som tur e, han är väldigt täppt i näsan så det är nog därför han hostar så. Jobbigt.

Jag var in till distrikssköterskan idag, har haft ont i halsen ett tag nu. Hon tog ett halsprov men det visade inget, så det är väl nåt virus.. Skulle dricka varmt å äta ibumetin. Hoppas det ger sig snart, olidligt jobbigt att ha ont i halsen.

Satte ut en annons om medryttare igår, fick svar från en elvaårig tjej idag. Hon kommer antagligen ut imorrn å provrider. Hoppas de gillar varandra! Ska försöka få hem kärran nån dag, hon hade kört en del oxå så det är ju perfekt.

Nu är det väl dax att fixa lite mat, pannbiff blir det idag. Igår wokade jag lite grönsaker, strimlad biff och nudlar. Pierre var i stockholm å Alexander sov hos mamma så då passar jag på att äta sånt de inte gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0