1a advent

Blev lite konstigt, det här inlägget skulle hamnat här i söndags.. aja, d får va kvar iaf... Snabbt tiden går, snart är det julafton och Hampus är redan 2 månader. Just nu sover Hampus å Alexander äter lite mat.
Vi ska åka till mamma å pappa en sväng, mamma jobbar till 2 så vi åker vl om nån timme. Tänkte sticka ner till stallet å mocka innan så att det är klart, maten kan jag fixa när jag tar in de.

Gjorde biff stroganoff igår, blev jättegott. Blev två matlådor till Pierre oxå, sen finns det mat i frysen så han har mat hela veckan. Blir skitdyrt om han måste äta ute varje dag..

Ikväll blir det revbenspjäll, potatis, gräddsås och äpplemos.


Nepp, nu ska jag ta å fixa mitt hår innan medans lilleman sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0