17 dagar kvar

Snart är det bara 2 veckor kvar till jul, shit va snabbt d går! Jag somnade tillslut inatt, tror att klockan var närmare tre.. Vaknade vid halv nio, då sov de andra fortfarande. Tom Hampus sov, fick väcka honom för matning. Kan hända att han varit vaken och ätit inatt, men jag kommer inte ihåg det så jag matade väl i sömnen isf.. :-) Har precis käkad middag, korv stroganoff och ris. Nu kommer Pierre med kaffe, vilken service! Var ner till stallet förut, jag å barnen. Alexander skulle ju rida idag. Gick jättebra, fast han blev lite rädd när han travade så det blev mest skritt. Nästa helg är det luciaritt i byn, tänkte Alex skulle va med på Obelix. Hoppas att V kan rida Scotty då så han får komma ut en sväng oxå. Måste verkligen försöka komma i säng i tid idag, ska upp sju imorrn.. Kanske skulle ta å köra igång den där tvättmaskinen som jag tänkt göra hela dan, tvättkorgen sväämmar över... Nu vaknar Hampus! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0